Cabron – Milion-Air

Mai nou Cabron se pregateste sa lanseze  un mixtape numit On The Air si va cuprinde mai multe piese straine refacute chiar de el.

Yo! Saptamana viitoare se implineste o luna de cand am lansat www.cabronoficial.ro. Drept rasplata pentru activitatea pe care ati avut-o aici .. pentru commenturi si pentru ca sunteti alaturi de mine … m-am gandit sa imi aleg cateva instrumentale de afara.. unele mai celebre .. altele mai putin celebre .. sa fac piese pe ele si sa le pun pe internet exclusiv pentru cei care acceseaza site-ul si blogu-l meu si pentru cei care ma urmaresc pe facebook, pe twitter sau pe youtube si pentru aceia care vor sa asculte Cabron… pana lansez “AL(t)BUM” sa aveti ce sa ascultati de la mine. Planu’ este urmatorul.. Incepand de saptamana viitoare in fiecare MIERCURI o sa pun la download cate o piesa.. pana o sa strangem de un miniMIXTAPE.. sper sa va placa ideea mea .. si daca aveti idei cam pe ce piese de afara m-ati vedea sa dau nu ezitati sa imi dati de stire. Mixtape-ul se cheama “ON THE AIR” si o sa pun si coperta odata cu ultima piesa..ca sa aveti tot proiectu’ cu tot ce trebuie.. Pana atunci fiecare piesa o sa vina cu un artwork ca cel de mai sus ..care o sa prezinte piesa urmatoare si pe ce instrumental e facuta .. ca sa stiti in mare cam ce sa asteptati. Acestea fiind spuse .. stati ON-AIR pe aici pana MIERCURI 9 februarie..cand o sa puteti asculta prima bucata … “MILION-AIR” .
Piesa se poate descarca gratuit de pe site-ul lui Cabron si puteti sa o ascultati si mai jos.

Sursa: monden.info

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.