Poze: Balul Bobocilor Liceul Comercial Spiru Haret

Joi seara am luat si eu parte la balul bobocilor de la Liceul Comercial Spiru Haret din Piatra Neamt. Acest bal a avit loc in incinta clubului Style Cafe din Galleria Mall (Eatj I). Destul de putina lumea dar atmosfera facuta a fost foarte ok. La probele pentru miss si mister am ras cu lacrimi mai ales la proba cu frisca.

Mai jos puteti urmari cateva poze de la acest bal.


Fotografiile au fost facute de catre Izzet.

2 Responses to Poze: Balul Bobocilor Liceul Comercial Spiru Haret

  1. Anonim says:

    da asa e proba cu frisca a fost una din cele mai tari probe....aveam frisca pe gat...:-s.....cand am auzit c proba surpriza va fi sa ne hranim parteneri cu frisca m-am ingrozit pt c eu urasc frisca:))dar pana la urma totu a fost ok...:)

  2. Anonim says:

    :)) pozele in care este surprins momentul cu frisca,pot spune ca e unul horror :)) daca te uiti la spectatori X_X cum puteau rade.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.