Formula 1 2010 (Game)

Demult astept sa apara noul joc Formula 1 2010. Sunt un impatimit al acestui joc si pana acum am jucat toate versiunile acestui joc si chiar mi-a placut foarte mult. Grafica este una foarte buna si s-a lucrat la ea pana la cel mai mic detaliu.

In cateva ore am sa testez si eu acest nou joc sa vad cum se comporta un monopost de formula 1. Mai jos aveti un trailer al acestui joc.

3 Responses to Formula 1 2010 (Game)

  1. Anonim says:

    sa traiesti octav:> ... sigur merge cu volan nu?:>

  2. Octav92 says:

    Eu cred ca merge si cu volanul.

  3. Anonim says:

    daca sa ocupat codemasters de el....clar e un joc bun;) ...va mai recomand DiRT 2...unul din cele mai faine jocului cu masini...bft

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.