Junky - Tu Nu Vezi cu Maximilian

 
Junky ft. Maximilian - Tu Nu Vezi (var cenzurata)
  Asculta  mai multe  audio   hip-hop

Text: Junky / Maximilian
Muzică: Junky
Mix & master: Grasu XXL @ OkapiSound

[Junky]
Ai 21 de probleme pe secundă
Încep să cred că nu mai suntem pe aceeaşi undă
Stai tot timpul în gardă că cineva tre' să piardă
Să mor de nu, pe bune, tu ai probleme la mansardă
Spui că nu e nicio competiţie,
Să înţeleg că eşti a dracu' numai din ambiţie,
Poate-i zodia de vină, poate-i doar de la rutină
Sau poate pur şi simplu dai pe-afară că eşti plină.
Plină de nemulţumiri, de complexe,
Plină de frustrări şi plină de texte,
Nu te recunosc, nu ştiu cine eşti
Singurul lucru pe care îl mai simt e că mă oboseşti
Aştept să treacă înc-o zi, că poate-ţi revii,
Da' ce e rău şi ce e bine parcă nici tu nu ştii
Şi cum să ma implic total când sunt clare semnele,
Că ţie-ţi fuge curu' mai ceva ca la BMW

REFREN:
Tu nu vezi că te contrazici
Când e să compari ce faci cu ce zici,
Tot ce faci e să te fereşti,
Cum pula mea poţi să-mi spui că mă iubeşti?
Tu nu vezi că te contrazici
Când e să compari ce faci cu ce zici,
Tot ce faci e să te fereşti,
Cum pula mea poţi să-mi spui că mă iubeşti?
1
[Maximilian]

Ai numai gânduri peste gânduri peste gânduri
Asta-i ce ai, mi-ai spus în numeroase rânduri
Dragostea durează trei ani cel mult
După câteva luni deja dau semne că fug
Îndrăgostit de femeie, îndrăgostit de o idee
Un fel de hoţ de inimi sau un fel de Hoţ de Orhidee
Tu - Floare de Colţ, eu - Ducu Bertzi
Cafeaua ta-i prea amară, suferi mereu de depresii
Te-au intrigat cântăreţii, îţi faci damblaua
A-nceput să ne-apuna steaua, ştii
Iubesc discreţia, tu faci gălăgie ca trenu'
Poate că tocmai d-aia acu-s ceva de genu'
"Psycho bitch, get the fuck out d-aici
N-am de gând s-ascult tot ce căcat zici"
Şi oarecum mă simt albastru
N-aveam gânduri de intabulare şi cadastru,
Nu mă judeca prea aspru, mami!

REFREN:
Tu nu vezi că te contrazici
Când e să compari ce faci cu ce zici,
Tot ce faci e să te fereşti,
Cum pula mea poţi să-mi spui că mă iubeşti?
Tu nu vezi că te contrazici
Când e să compari ce faci cu ce zici,
Tot ce faci e să te fereşti,
Cum pula mea poţi să-mi spui că mă iubeşti?

Download gratuit pe www.junkymusic.com
2

One Response to Junky - Tu Nu Vezi cu Maximilian

  1. Stef says:

    Super melodie. ;)

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.