93 de motive pentru care te iubesc

Te iubesc:

  1. * pentru ca m-ai invatat sa rad
  2. * pentru ca mi-ai aratat ce inseamna sa iubesc
  3. * pentru ca avem glumele noastre de cand ne-am cunoscut
  4. * pentru ca stii la ce ma gandesc, desi nu apuc sa rostesc niciun cuvant
  5. * pentru ca stii ce imi doresc, desi nu indraznesc sa cer
  6. * pentru ca ai fi in stare sa renunti la un lucru pentru a mi-l oferi mie
  7. * pentru ca iubesti neconditionat
  8. * pentru ca stii ce ma face fericit
  9. * pentru ca imi stii gusturile
  10. * pentru ca tot ce e frumos in viata mea are legatura cu tine
  11. * pentru ca daca as pleca pe o insula pustie si as putea lua un singur lucru cu mine, tu ai fi acela
  12. * pentru ca oferi tot fara sa ceri nimic
  13. * pentru ca te bucuri ca un copil mic
  14. * pentru ca razi sincer si din toata inima…
  15. * pentru ca ma completezi…
  16. * pentru ca nu m-ai rani niciodata intentionat
  17. * pentru ca nu stii sa minti
  18. * pentru ca nici nu incerci sa o faci
  19. * pentru ca nu ti-e teama sa recunosti ca ai gresit
  20. * pentru ca nu ti-e rusine sa plangi
  21. * pentru ca am simtit ca meriti sa iti scriu de peste 1000 de ori “te iubesc”
  22. * pentru ca esti mandra de mine, desi nu am facut niciodata nimic deosebit
  23. * pentru ca esti sensibila
  24. * pentru ca vrei sa fii rasfatata
  25. * pentru ca nu intelegi ca “nu” e “nu” si insisti
  26. * pentru ca ma rogi sa iti fac pe plac
  27. * pentru ca de multe ori ma convingi
  28. * pentru ca imi zici des ca ma iubesti
  29. * pentru ca razi la glumele mele
  30. * pentru ca nu te ascunzi de mine
  31. * pentru ca ma respecti
  32. * pentru ca nu esti egoista
  33. * pentru ca ne contrazicem in gluma pana ne plictisim
  34. * pentru ca te uiti “urat” intr-un mod atat de dragut
  35. * pentru ca zambesti cand sunt trist, incercand sa ma faci sa zambesc si eu
  36. * pentru ca imi vorbesti pana adorm
  37. * pentru ca nu te deranjeaza ca nu iti raspund
  38. * pentru ca ma accepti asa cum sunt
  39. * pentru ca nu ti-e rusine sa iesi cu mine
  40. * pentru ca nu imi zici pe nume
  41. * pentru ca nu te superi ca nici eu nu iti zic
  42. * pentru ca esti primul lucru la care ma gandesc cand ma trezesc dimineata
  43. * pentru ca te bucuri alaturi de mine
  44. * pentru ca imi oferi siguranta
  45. * pentru ca ma convingi sa incerc lucruri de care ma temeam
  46. * pentru ca incerci sa ma faci puternic
  47. * pentru ca ma gadili doar ca sa ma inveti sa rezist
  48. * pentru ca vrei sa nu am puncte slabe
  49. * pentru ca nu m-ai facut niciodata sa ma simt prost cand sunt cu tine
  50. * pentru ca esti descurcareata
  51. * pentru ca intotdeauna ai timp de mine
  52. * pentru ca razi frumos
  53. * pentru ca nu avem secrete
  54. * pentrtu ca ai o memorie buna si faci repede conexiuni
  55. * pentru ca sunt prima persoana careia ii spui ce te apasa
  56. * pentru ca esti prima persoana la care ma gandesc cand ma apasa ceva
  57. * pentru ca as sta ore intregi in bratele tale
  58. * pentru ca ma asculti cand vorbesc
  59. * pentru ca nu imi ceri sa fac nimic din ceea ce nici tu nu ai face
  60. * pentru ca imi place sa te sacai si tu nu te superi
  61. * pentru ca ai rabdare cu mine
  62. * pentru ca imi accepti toanele
  63. * pentru ca imi ceri parerea
  64. * pentru ca ma intelegi cand ma plictisesc repede
  65. * pentru ca nu te superi cand rad ca faci greseli
  66. * pentru ca nu uiti niciodata cand e ziua noastra
  67. * pentru ca aproape zilnic invat ceva de la tine
  68. * pentru ca nu ma plistisesc de tine niciodata
  69. * pentru ca ai idei trasnite
  70. * pentru ca ma iei in brate cand ne vedem
  71. * pentru ca iti faci griji pentru mine
  72. * pentru ca ne ia zeci de minute sa ne luam la revedere
  73. * pentru ca te intorci din drum pentru mine
  74. * pentru ca ma apreciezi si ma consideri creativ
  75. * pentru ca imi vrei binele
  76. * pentru ca iti pasa cum ma simt
  77. * pentru ca iti respecti promisiunile
  78. * pentru ca ai aparut in viata mea la cel mai potrivit moment
  79. * pentru ca ai increere in mine
  80. * pentru ca ma aperi
  81. * pentru ca pot vorbi dechis cu tine despre orice
  82. * pentru ca ne intelegem din priviri
  83. * pentru ca iti plac gusturile mele
  84. * pentru ca ma suporti
  85. * pentru ca ma convingi ca sunt bune
  86. * pentru ca esti sociabila
  87. * pentru ca ai rabdare cu mine
  88. * pentru ca imi spui cand simti ca ceva nu merge bine
  89. * pentru ca ma cunosti
  90. * pentru ca imi esti alaturi in momente grele
  91. * pentru ca nu ti-e teama sa imi spui ce te doare
  92. * pentru ca nu esti gelos
  93. * pentru ca de multe ori gandim la fel

5 Responses to 93 de motive pentru care te iubesc

  1. Alyssa says:

    uuuuu, octav e indragostit cumva? :)

  2. Alyssa says:

    Aha :) Bravo! Poate o sa aflam si noi cine e norocoasa candva :))

  3. Octav92 says:

    In curand o sa aflam. :)

  4. roxy says:

    ooo..ce frumos:)bv

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.