Hi5 vs. Facebook

Cred ca deja s-a format o rivalitate intre Facebook si Hi5 care va dura destul de mult dupa parerea mea. Cu ceva timp in urma a fost foarte la moda Hi5 si toata lumea isi crea un profil cat se poate de original si dadea comentarii foarte multe, uite ca a venit timp ca acest site de socializare sa se cada usor si din urma sa vina Facebook.

Dupa ce Hi5-ul usor usor a cazut ca venit momentul ca Facebook sa ii ia locul si toata lumea sa inceapa sa socializeze pe Facebook din ce in ce mai mult. Acum toata lumea cred ca are un cont pe Facebook si lasa sute de comentarii la pozele prietenilor sau cunoscutilor.

Si eu in ceput usor usor sa renunt la Hi5 si sa incep cu Facebook pentru ca imi place mai mult. Poti sa nevighezi foarte usor pe site, sa iti promovezi fel si fel de chestii sau sa faci alte chestii. Eu va propun sa incercati Facebook pentru ca merita si este foarte usor de utilizat si iti faci repede prieteni cu care poti sa socializezi.

P.S: Va astept cu comentarii despre acest articol chiar aici pe blog.

8 Responses to Hi5 vs. Facebook

  1. Anonim says:

    +1 Pentru facebook sincer. Si eu am cont pe hi5 ca multi alti ... si credema am 2 poze :)) Nu imi place deloc "salut5"-ul ... mult mai mult imi place facebook :")

  2. Emm says:

    Cand mi`am facut eu facebook, asta acum un an, mai aveau 2,3 din piatra, dar acum are tot orasul:D

  3. VaNiLLa says:

    hi5-ul a devenit numai de Cocalari shi pitsipoance! acum totsi tsaranii au cont shi pe facebook :-j abureli ..oricum e mult mai interesant facebook-ul decat hi5-ul,parerea mea ;)

  4. Anonim says:

    in ro era pe trend sa zic asa hi5-ul .. daca te duceai in afara tarii toata lumea era cu facebook-ul..unii nici nu auzisera de hi5. so..:-? facebook-ul a fost de mult inaintea hi5-ului.

  5. Anonim says:

    Are dreptate Emm.Acum un an stiu ca avea foarte putina lume din Piatra facebook.Oare ce a provocat schimbarea asta?:))

  6. FACEBOOK rUULZZ ! xDD

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.