Pioneer HDJ - 500 si pe djsuperstore.ro

Unele dintre cele mai noi casti de la Pioneer sunt HDJ - 500 au fost pus la vanzare si pe djsuperstore.ro la pretul de 404,74 RON cu TVA inclus. Sincer eu m-am indragostit de aceste casti si m-am gandit sa imi cumpar si eu o pereche pentru ca sunt foarte flexibile si foarte usor de manuit.

Mai jos puteti urmari cateva caracteristici despre aceste casti: 

Tip Capsula Fully enclosed dynamic headphones
Ear Cupling Supra aural
Răspuns in frecvenţa (Hz):   5 Hz–28,000 Hz
Impedanta (Ω) 45 Ω
Putere maxima (mW) 2000 mW
Nivel presiune sunet (dB) 105 dB
Adaptor Jack 3.5 mm dia. 3P mini-plug (gold-plated, screw-in)
Lungime Cablu (m) 1.2 m side mount coil cord (extended 3 m), 1 m straight cord
Greutate (Kg) 195 g (not incl. cord)
Culoare Rosu
Alte Functii Driver Units: 40 mm dia. dome type

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.