Cabron Feat. Karie – Da’ Nu Legale


Mai jos aveti versurile de la aceasta melodie.


STROFA 1 (CABRON)

Mutha` Fucka` am stil..
Pe orice beat stii ca am skill
C.A.B.R.O.N. facea din`astea cand era copil
Si sunt aici fo` real, vreau o pizda cu sex-appeal
Sa ma bage-n canapea dupa cateva grame dintr-un kil
Pentru asta-ti trebui` boxe, fumu sare ca din noxe
Dar vrei sa ma vezi, cand ma vezi nu ma crezi
Ne uitam toti pe peretii verzi
Te rog sa oftezi, daca ne filmezi
Yo zic sa te-asezi, ca-ti iei filme de te panichezi
Cu THC sau LSD
Torpile TNT in blocuri gri zboara ca DMT
Stii! Ia'te de sucuri Chips-uri si alte lucruri
Snacks-uri si alte trucuri sa te faca sa te bucuri

REFREN

Hai sa fumam
Dar nu legale
Hai sa prizam
Ne pastilam

STROFA 2 (KARIE)

Mutha' Fucka' sunt chill
Si mi se pare penibil, sa fiu nobil
Sa fiu mobil, Bobby astazi nu e util
Nu e...sunt plictisit pana peste cap
Si zic ca deja m-am plictisit de rap
(Warup!) ..Am vicii, privind delicii
Nu evit nici o zi sa-mi ignor amicii
Lasa-ti-ma in pula mea ca vreau sa dorm
Tre' sa vina cineva cu ceva buuun
Sunt in aer cu Cabron
Mai sus decat Blue AIR invidiati si de TAROM
Vrei sa fi campion dar bati campii esti cam pion
Aici se trage stai o tura sau ..Vede-ti de drum!

REFREN

Hai sa fumam
Dar nu legale
Hai sa prizam
Ne pastilam


Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.