2 ani de Octav92


Nu cred ca stiti dar pe 21 februarie blogul meu a implinit 2 ani de existenta cu bune si rele. Blogul l-am conceput cu gandul sa scriu stiri din muzica topuri si multe alte chestii din muzica, dar usor usor l-am indreptat care stirile din Piatra Neamt, evenimentele din Piatra Neamt si mai putin muzica dar nu de tot.

Cititorii i-am castigat destul de greu dar ca orice blog nu ma astept ca din prima sa sara blogul printre primele locuri si sa fie foarte citit si comentat. Pana acum am strans 773 de articole din muzica, stiri, videoclipuri si alte chestii interesante.

Cel mai accesat articol de pe blogul meu este un filmulet despre Justin Bieber care nu mai putin de 3640 de afisari de pagina si 54 de comentarii.

Pe viitor sper sa trac blogul pe un domeniu si un host si de asemenea sa trec si pe platforma wordpress pentru ca se poate lucra mult mai usor si are mai multe beneficii.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.