Protest impotriva scumpirii carburantului

De catve zile bune pe internet si cam la toate posturile de televiziune se observa un protest al soferilor care boicoteaza benzinariile din cauza scumpirii combustibilului. Ca sa va arat cum decurg aceste lucruri am primit acum catev minute pe Yahoo Messenger un mass care zice cam asa:



PROTESTUL DE LA BENZINARII – in zilele 17, 18 , 19 IANUARIE – dragi Romani si Maghiari haideti sa nu ne mai lasam calcati in picioare de benzinarii MILIARDARI si sa-i facem sa vada ce inseamna sa piarda bani. Dupa asta pretul benzinei/ motorinei va SCADEA. SA NU INTRE NIMENI IN NICIO BENZINARIE – pe 17-18-19 ianuarie. Sa mergem cu autobuzul, cu bicicletele sau pe jos, sau alimentati inainte. Amintiti-va de 21-22 DECEMBRIE 1989 SI INCERCATI SA FACETI LA FEL. DATI MAI DEPARTE ACEST MESAJ SA AJUNGA LA TOATA TARA. Veniti sa cerem dreptul!!!
“Dragi romani, protestul din 17, 18 si 19 nu inseamna mai nimic… 3 zile nu vor muri ei… O solutie mai buna ar fi ca toata lumea sa nu mai cumpere carburant de la o companie, aceasta fiind nevoita sa scada pretul ca sa nu falimenteze… Cel mai mare impact ar fi falimentarea PETROM. DECI, IN PERIOADA 15 IAN-15 FEB SA NU MAI ALIMENTAM DE LA PETROM! Dupa ce PETROM va fi fortat sa scada pretul vom alimenta numai de la ei… ceilalti vor fi si ei nevoiti sa intre in competitie si astfel vom avea cu adevarat o economie de piata… FORTATA DE NOI!”

Eu inca nu am permis deci nu am treaba cu acest protest dar parintii mei nu cred ca  pot da banii pe o benzina asa de scumpa cum este cea din tara noatra. Deci ca sa fie foarte clas si eu sustin acest protest cum pot!!

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.