Atentie cad turturi!

Dupa ce vremea s-a incalzit in ultimele zile la acoperisurile blocurilor si nu numai au aparut turturii care pun in pericol viata oamenilor dar pot distruge si masinile.
Daca tot v-am zis de turturi vreau sa va zic ca si eu era sa o patesc undeva prin cartierul Precista pe langa Restaurantul Laguna. Dupa ce am iesit din local am zis sa ma duc acasa si sa merg prin spate ca sa ajung la scarile de la stadion, cum am ajung pe langa banca BRD de sub Laguna am mai facut un pas si poc langa mine a cazut ditamai turturele care putea sa imi sparga capul sau chiar mai rau sa ma omoare.

Nu pot sa inteleg de ce lumea nu curata acei turturi sau vor sa ia amenda si dupa sa curete ca sa se invete minte. Deci sa aveti mare grija cu ce va treziti in cap in aceasta perioada.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.