Sarbatori fericite!

Daca tot a venit Craciunul si toata lumea sa cu familia, cu rudele sau cu prietenii, am zis eu anul aceasta sa o las putin mai moale cu calculatorul, cu internetul, cu blogul sau Facebook-ul.

Mai bine stau cu parintii mai discutam si noi cate ceva facem ceva planuri pentru anul urmatori care sper eu sa fie un an mai bun si sa scapam de criza.

Pentru ca e sambata azi si mai pe seara nu am ce sa fac ma duc si eu putin asa la distractie cu prietenii in Club Central unde are loc Christmas Nights, iar maine ma gasiti in Club Scala la Christmas Party unde petrecem alaturi de Skizzo Skillz, Maximilian, Dj Miki Love si Parannoya.

Eu va urez un Craciun fericit si un an nou plin de bucurii si impliniri!!

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.