Octav - Promotional Mix Iulie 2011

In sfarsit am reusit sa urc si eu pomo mixul pentru luna iulie de zippyshare.com dupa o buna bucata de timp in care am stat degeaba sau mi-a fost lene sa il pun.

Partea buna este ca am terminat totul si puteti asculta acest mix dar puteti sa il si descarcati gratuit. Mai jos aveti tracklist-ul acestui mix.

Enjoy!



1. Narcotic Sound feat. Christian D & Mamasita - Poesia de amor (Original Club Edit)
2. Liviu Hodor feat. Mona - Sweet Love (Original Extended Mix)
3. DeepSystem - Summer Time
4. Chris Dave - I Have A Dream (Extended Version) (by Edward Maya)
5. Narcotic Sound & Christian D. - Danca Bonito (Radio Killer Remix)
6. ZaBaVa Feat Dj Jonnessey & ANER - YOU (Reman Remix)
7. Like Chocolate - Da Bomb (Narcotic Creation Club Mix)
8. Fabio Da Lera & Alex Mica - Mi Corazon (Club Mix)
9. Emil Lassaria & F.Charm - She Wanna Ride (Extended Version)

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.