O parere

Acum cateva minute am ajuns si eu acasa inghetat de frig si rupt de oboseala dupa ce m-am plimbat putin prin oras. Am luat si eu parte la evenimentul din acest weekend care a avut loc la Turnul lui Stefan cel Mare, mai exact este vorba despre Filmul de Piatra care are loc de astazi pana duminica.

Sincer sa fiu am ramas destul de surprins de lumea care a venit si a vizionat filmele de scurt metraj din aceasta seara. Ce nu mi-a placut a fost sunetul care a nu a fost destul de tare si nu s-a auzi destul de bine pe cat credeam.

Maine sper sa ajung si eu sus pe muntele Cozla pentru a lua partea la a doua seara de film care va incepe la ora 19:30. Astept parerile voastre despre prima seara de film dar si din celelalte seri.

One Response to O parere

  1. Anonim says:

    din ce stiu eu daca injuri pe strada primesti amenda...eu dc am fost nevoie sa ascult injurii intr-un loc public?cred ca stie lumea cam ce limbaje s-au folosit in unele dintre filme...

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.