Concurs de biciclete

  Saptamana mobilitatii europene va fi marcata la Piatra Neamt printr-un concurs de biciclete care va avea loc sambata, 18 septembrie de la ora 13:00. Plecare se va face de la Turnul lui Stefan Cel Mare, iar sosirea va fi la Stadionul Municipal.

Castigatorii acestui concurs vor fi premiati cu o bicicleta, un skateboard si o pereche de role.

Acest concurs este organizat de catre Centrul EUROPE DIRECT Nord-Est, primarie si Dezvoltare Regionala Nord-Est.

In perioada 16-22 septembrie se sarbatoreste saptamana mobilitatii europene care se suprapune pe 22 septembrie cu  ziua europeana fara masini. Cu ajutorul acestui eveniment se urmareste incurajarea tuturor oamenilor de a folosi si alte modalitati de transport cum ar fi bicicleta sau transportul in comun.

Eu astept sa vad la start cat mai multi biciclisti de toate varstele. Poate ajung si eu acolo sa particip cu o bicicleta ceva chiar daca a mea e stricata si nu am ce sa ii mai fac dar gasesc eu una sa imprumut.

2 Responses to Concurs de biciclete

  1. Jennifer says:

    cred ca vin si eu ;;)

  2. Anonim says:

    daca ajunge ti pe la deva as dorii sa particip si eu
    as dorii sa fiu informat pe e mail marius_mario20082000@yahoo.com

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.