Interviu DJ Octav – VinylSessions

Dj Octav aka. Nafareanu Octavian s-a nascut in Piatra Neamt si are 18 ani. Ii place foarte mult muzica, in special deep-house, tech-house, house si chiar minimal. Stilurile pe care el le promoveaza sunt aceleasi care au fost enumerate anterior. Uraste foarte mult muzica de petrecerea, mancare care contine foarte mult ulei, nu ii place sa fie barfit pe la spate. Echipa VinylSessions a reusit sa fure cateva raspunsuri de la tanarul DJ, ba chiar mai mult, acesta a pregatit si un DJ-Set special pentru noi.
VinylSessions : Cine este DJ Octav? Cateva cuvinte despre tine?
Dj Octav : Pai, DJ Octav este un baiat care stie sa isi traiasca viata si stie sa puna suflet in ceea ce face.
VinylSessions : Cand ai descoperit pasiunea pentru mixat si de la ce varsta mixezi?
Dj Octav : Pasiunea pentru mixat am descoperito prin clasa a 9-a cand am fost la primul bal al bobocilor. De mixat mixez de vreo 3 ani si chiar imi place ceea ce fac.
VinylSessions : Cat de mult mixezi?
Dj Octav : Hmm… La petreceri mixez pana cand pleaca si ultimul om acasa. Dar in general acasa incerc sa fac cateva ceva nou chiar si 3-4 ore pe zi.
VinylSessions : Este grea viata de DJ? Avantaje si dezavantaje.
Dj Octav : Din punctul meu de vedere, zic ca e destul de grea mai ales ca petrecere sunt organizate in timpul noptii si sunt foarte obositoare. Avantajele acestei meserii ar fi multe. Cunosti multa lume mai ales daca mixezi la o petrecere in care sunt mai multi DJ invitati si poti discuta cu ei sau sa faci schimb de muzica. Dezavantajele ar fi in special oboseala si timpul pierdut pe drumuri.
VinylSessions : Traiesti din muzica?
Dj Octav : Nu pot spune ca traiesc din muzica pentru ca nu produc inca si nu scot bani din ceea ce fac.Mai bine zis eu traiesc pentru muzica si pentru aceasta meserie.
VinylSessions : Care a fost cel mai frumos eveniment ca DJ, dar cel mai neplacut?
Dj Octav : Pot spune ca toate evenimentele de pana acum au fost frumoase, iar cel mai neplacut nu a fost pana acum chiar daca mai exista oameni care vin la tine si te sacaie la cap toata noaptea sa le pui o melodie.
VinylSessions : Mixezi mereu diferit sau ai un program al tau pe care-l urmezi in diferite locatii?
Dj Octav : Pot spune ca mereu mixez diferit si nu am un program stabilit sau vin cu lista de piese de acasa, ce simt atunci si ce imi vine in cap pun si mixez.
VinylSessions : Cateva cuvinte pentru ascultatori, fani, prieteni?
Dj Octav : Pai ce pot sa zic decat ca le multumesc tuturor celor care imi asculta set-urile si multumesc prietenilor ca sunt alaturi de mine.
VinylSessions : Cateva cuvinte pentru vizitatorii VinylSessions ?
Dj Octav : Prea multe cuvinte nu sunt de zis decat: “Tine-ti aproape!”
VinylSessions : Multumim pentru timpul acordat, si mult succes in continuare.

Dj Octav : Multumesc si eu si succes si voua.

Via: Vinyl Sessions

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.