Despre Blogmeet #02

Despre editia a doua a blogmeet-ului nu pot spune prea mult. Sa zicem ca eu am preluat stafeta de "sef" si a trebui sa discut fel si fel de chestii. Am cunoscut cativa oameni noi care sincer mi-au placut foarte mult. Imi pare rau ca nu a ajuns si Serban Sebastian si cu Donted care au fost plecati din oras si sa nu il uit si pe Lucian are el e plecat in italia din cate am auzit.

Vezi alte panorame 360 din Piatra Neamt


Am auzit cateva pareri despre Zoso care nu vreau sa le spun pe blog si cred ca si voi v-ati dat seama cam ce fel de om este.

Sper ca data viitoare sa fim mai multi si sa apara noi bloggeri. Se pare ca cei de la Adevarul nu au mai aparut astazi dar nu e paguba poate va fi "next time".

Am avut parte de panorama la 360 de grade care o voi pune pe blog cand apare si Madalina a facut ceva poze.

Multumim Madalina pentru poze.




4 Responses to Despre Blogmeet #02

  1. Madalina says:

    Sa cresteti mari:D.

  2. bibabum says:

    tot despre zoso... de ce trebuie bagat ala in seama?

  3. Anonim says:

    Sapca unde e? :))

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.