Cinematograful 7D a dat faliment

De ceva zile se zvoneste in oras ca cinematograful 7D din cladirea telegondolei de la gara a dat faliment. Se pare ca este adevarat dar el s-a mutat in Bacau in Arena Mall.

Toata lumea s-a putut bucura de filmele de scurt metraj pe care le-am vizionat cu totii acolo dar din pacate a dat faliment si s-a inchis. Spera ca pe viitor sa se inceapa renovarea salii de cinam de la Dacia Panoramic si sa vizionam acolo filme 3D.

5 Responses to Cinematograful 7D a dat faliment

  1. Anonim says:

    frumos :)) iar de pe 1doi3 te informezi , vin-o si tu cu ceva nou

  2. Anonim says:

    :)) lol
    eu nici nu am fost:))

  3. Octav92 says:

    Am vazut cu ochii mei nu ma informez de pe nici un 1doi3.

  4. Anonim says:

    scrie stire via 1doi3... ca ..de acolo te-ai inspirat...

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.