Blogmeet - Editia 1

Ideea cu blogmeet-ul a venit de la DonTed care s-a asociat cu Serban Sebastian pentru a organiza primul blogmeet din Piatra Neamt.

Prima editie va avea loc pe data de 15 mai de la ora 12:30 in cafeneaua HighLife situata vis-a-vis de Colegiul Tehnic Gheorghe Cartianu (liceul unde invat si eu).

Toti cei care au blog sunt rugati sa completeze urmatorul formular care il poti gasi AICI.

6 Responses to Blogmeet - Editia 1

  1. Sunshine says:

    nu'i prea matinal? adica totusi.. eu personal nu mai pot ajunge pt ca am ceva chestii in familie de rezolvat.. dar daca se decaleaza ora ar fi mult mai ok..parerea mea

  2. Octav92 says:

    Nu cred ca e asa devreme. Daca ai timp poate tragi o fuga. ;)

  3. Unknown says:

    :(( :(( :((
    chiar pe 15 mai ati pus-o? naspa!!! lucrez, ca la cj e ziua portilor deschise... dar daca nu pot ajunge eu la blog-ciorovaiala, poate ajungeti voi la cj la o cafea...

  4. Unknown says:

    Stiu si eu de blogmeet! Oricum multumesc de instiintare...da vestea mai departe...

  5. Anonim says:

    Pacat ca e prea devreme :( daca era mai dupamiaza, as fi venit si eu.

  6. Octav92 says:

    Dar poti veni Ada nu se intampla nimic.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.