Alex Velea & Emil Lassaria @ Galleria Mall


Galleria Mall te asteapta sambata 22 mai la un concert sustinut de Alex Velea de la ora 20:30, iar de la ora 23:00 in incinta clubul Style Cafe te asteapta o super petrecere alaturi de Emil Lassaria.

Intrarea in club: 15 RON

Vino si tu!

11 Responses to Alex Velea & Emil Lassaria @ Galleria Mall

  1. Anonim says:

    buna asta..

  2. Anonim says:

    Abia aştept. Oricum mi se pare cam mic spaţiul pentru a organiza ceva.

  3. Anonim says:

    nu ascult asa ceva

  4. Anonim says:

    smkereala..:x

  5. Anonim says:

    Vamanu nu mai da comenturi cu smekereala

  6. Anonim says:

    deeta vamanu=))=))

  7. Anonim says:

    ai poze de la concert? cum a fost?

  8. Octav92 says:

    am ceva poze dar apar mai pe seara.

  9. Anonim says:

    Abea asteptam pozele ... mai exact pe la cat?

  10. Octav92 says:

    In jur de 7-8 cam asa.

  11. Anonim says:

    poi fane cred ca e mai mare ca society.si cred ca o sa aiba loc ca m 200 de persoane..deci nu cred ca e mic localul lasati barfele...si veniti si vedeti. am auzit..ca la Emil lassaria au fost 20 de oameni.... eu am fost acolo pe la 11-00 si erau cam 130 de persoane..si nu eram drogat sau beat....adevarul ca a gafato tare naspa emil..a bagat un smen de muzica...pe care o baga dj ul de la club adult..in rest a fost super..

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.