Voce

De cateva zile incerc sa imi fac o voce pentru a pune in mixuri dar nu am reusit sa fac nimic. Am intrebat mai multa lume cum se fae am rugat si pe altii sa imi faca dar nu au vrut.

Stie cineva cum se pot face mai bine sa fie ceva profesional si sa imi mearga bine sau macar sa ma ajute cineva sa fac pentru ca eu nu reusesc. Sper sa fie cineva care sa ma ajute si pe mine. Raman dator!

3 Responses to Voce

  1. phidas says:

    Cred ca un profesor de muzica sau o profesoara te poate ajuta.

  2. salutare,

    banuiesc ca vrei un voice over gen... "DJ X in session". Te pot ajuta dar trebuie sa vi si tu cu ceva in schimb :)
    Contact me on YM: posh_radio

  3. Octav92 says:

    Pai depinde acum ce ai vrea la schimb.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.