Valetine's Day o sarbatoare pur americana

Valetine's day este o sarbatoare pur americana, asa cred eu si multi altii. Se sarbatoreste pe data de 14 februarie si celebreaza afectiunea si dragostea dintre cupluri.

Parerea mea e ca noi din ce in ce mai multe sarbatori luam de la american gen halloween si alte chestii. Americanii de ce nu imprumuta de la noi? Tot noi sa fim cei care ne luam dupa altii.

Pe vreme bunicilor cum era, tot cu bomboane, flori, cine romantice sau cadouri in forma de inimioare sau excursii scumpe nu mai stiu pe unde.

Mie sincer nu imi place deloc aceasta sarbatoare si o detest foarte mult. Chiar daca am prietena asta nu inseamna ca trebuie sa cheltui cateva sute de mii sa ii fac nu stiu ce cadou sau sa merg nu mai stiu pe unde.

Pentru mine Valetine's Day reprezinta o zi normala din viata mea.

9 Responses to Valetine's Day o sarbatoare pur americana

  1. roxy says:

    stim doar sa imprumutam de la altii:|

  2. Alex says:

    Pai chiar este o sarbatoare americana si referitor la cheltuitul banilor pentru cadouri....De ce trebuie neaparat sa fie o zi speciala pentru cumparat cadouri la persoana pe care o iubesti? Chestia asta se poate face oricand, nu trebuie o data anume, asa zic eu.

  3. Melissa says:

    Pentru cei indragostiti , valentine's day este in fiekre zi.:P Si nu este nevoie sa fie valentine's day ca sa ii spui celui de langa ca il iubesti.Ii poti lua cadou ,,,si...orice vrei tu, in fiecare zi.:P

  4. Lydia says:

    Parerea mea e k ar trebui sa stim sa apreciem foarte mult orice moment si zii din viata noastra... indiferent k e Valentine's Day sau alta sarbatoare. Cred k orice zii, e zii de sarbatoare pt k traim si avem ocazia sa traim multe clipe fericite si altele mai putin dar sa nu uitam k sunt multe persoane kre ar fi dat orice sa traiasca zii de zii, fie zii buna sau rea.

  5. Anonim says:

    mie mi se pare o porcarie. sincer. in afara de faptu ca-i imprumutata de la americani, mi se par prostesti toate fazele astea de pe la tv cu "ce ii cumparati jumatatii d-voastra de valentine's?" e o sarbatoare bleaga, in viziunea mea. :"> hai te pup octav :*

  6. Andreea says:

    De parca ar trebui o zi speciala sa ii spui persoanei iubite niste cuvinte frumoase :))

  7. Anonim says:

    care e problema? de unde stii tu ca americanii nu au imprumutat si de la noi cate ceva?daca,cu aceasta zi s-a mai ivit o ocazie in care sa sarbatorim iti e ciuda?nu cred ca-ti trebuie bani ca sa te simti bine in aceasta zi si nici sa faci cadouri de ''sute de mii de lei'''cum zici tu.daca altii sunt indragostiti nu tre sa-ti fie ciuda ca au cui sa zica''te iubesc'' asta nu costa bani ci sentimente.orice sarbatoare care te face sa fii fericit poti s-o imprumuti de la oricine nu face nimanui rau

  8. Semeka says:

    E o sarbatoare comerciala .. asa cum au devenit majoritatea , printre care si Craciunul . Nimeni nu mai traieste cu adevarat magia din acea zi , ci isi face griji legate de cadoul cel mai potrivit . Cat despre Valentine`s Day .. toata lumea e prefacuta pt o zi , dupa care lucrurile revin la normal . Bine , exceptie fac persoanele care ofera cadouri , atentii sau pur si simplu sentimente .. neconditionate de aceasta "sarbatoare" . Parerea mea este ca acei oameni iubesc cu adevarat .

  9. Octav92 says:

    @anonim Spune-mi si mie te rog ce sarbatoare au luat americanii de la noi. Ca eu nu stiu.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.