Hi5-ul

Acuma e la moda sa ai un profil de Hi5 si sa lasi comentarii tuturor fetelor sau baietilor pe care ii intalnesti pe aceasta retea sociala. Am si eu profil dar nu prea ma chinui cu el, ci pozele ma descurc bine pun doar ce imi place sau ce vreau eu si nu dau 100 de mass-uri pe Messnger ca da exemplu: "Pozici noi...comm pls". Ce e asta frate? Mai nou se cersesc comentarii sa vada lumea ca ai poze noi si ca arati bine, ca iti etalezi cu sanii sau nu mai stiu eu ce altceva.

E destul de aberant sa vezi cum fetele isi fac poze singure cu sau fara "botic", in chilotei sau fara sutien dar cu sanii aceperiti. Nici chestia asta nu inteleg.

Sincer nu ma omor sa dau mass-uri ca am poze noi si alte chestii. Daca dai comentariu bine, daca nu tot bine pentru ca eu nu ma supar.

P.S. Nu uitati ca mai nou se fac si concursuri de frumusete pe Hi5 sa nu uitati sa participati ca se catiga bani frumosi. Macar castigati ceva din acele "concursuri"?

5 Responses to Hi5-ul

  1. Anonim says:

    Nu.. nu castigi nimic din "concursuri".
    Doar pune poza ta ca profile photo. ;))

  2. Monica says:

    hehe , jaf de hi5 din toate punctele de vedere ! dar uneori e bun pt publicitate :)) .

  3. Octav92 says:

    @monica sunt de acord cu tine apropo de publicitate.

  4. Anonim says:

    adica ce vrei sa spui ca nu'ti plac ftele ku sanii descoperiti?;;)

  5. Anonim says:

    nu e cine stie ce hi5 asta...doar pui niste poze cu tine si te vede lumea...nui mare chestie;;)

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.