Pareri despre balul bobocilor la Liceului Gh. Cartianu

Uite ca a trecut si balul bobocilor de la liceul unde invat eu. Lume multa, distractie, muzica la maxim tot ce se putea pentru a fi un bal bine organizat, dar cel mai multi mi-a placut cum au cantat Spike si Guess Who, lumea a cantat impreuna cu ei si au facut o atmosfera super.

Muzica pusa de Dj Arnold a tinut atmosfera incinsa toata noaptea. Eu am ajuns acasa cu o durere ingrozitoare de picioare dar cel mai important lucru a fost DISTRACTIA.



Poze nu am facut pentru ca nu am avut timp dar o foarte buna prietena a facut cateva filmulete cu Spike si Guess Who.

Tu ce parere ai despre acest bal?

















11 Responses to Pareri despre balul bobocilor la Liceului Gh. Cartianu

  1. Anonim says:

    10+ arnold & 10+ spike & guess who, cam asta ar fi parerea mea;)

  2. Anonim says:

    Ce pot sa zic ;;) A fost super atmosfera . Guess Who si Spike au rupt :X

  3. Anonim says:

    Crima:x ..

  4. Anonim says:

    A fost prea belea ;x .

  5. Anonim says:

    A fost prea tare tot :X

  6. Anonim says:

    super tare frate;))..\:D/...

  7. ReeVee says:

    imi pare rau ca nu am ajuns si eu :( . . .

  8. Anonim says:

    A fost super:>

  9. Lydia says:

    fain :X_:x blog-u si balul bobocilor :P

  10. Octav92 says:

    Multumesc celor care au postat comentarii. Va stept cu si mai multe la celelalte articole de pe blog.

  11. Anonim says:

    a fost prea tare..nu cred c`o sa mai fie alt bal la fel ca asta. :X

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.