Zilele Toamnei 2009 - Piatra Neamt

Anul acesta Primaria Piatra Neamt organizeaza Zilele Toamnei. Vor fi patru zile de petreceri de pe 17 septembrie pana pe 20 in care vor urca pe scena artisti ca: DeepCentral, Ilie Rosu, Stefania Rares, Gabriel Dorobantu, Puya, Daniela Gyorfi, Grasu XXL, Andreea Balan, Anne's, Autentic, Rallsa, Ciro de Luca, Pronconsul, Spitalul de urgenta si nu in ultimul rand Bere Gratis.

In curand voi reveni cu un afis pentru mai multe detalii.

Update: Multi intreaba despre zilele in care canta o anumita vedete, din pacate din nu stiu, iar daca aflu revin cu noi informatii.

Stay close.

Update 2: Am urcat si afisul spectacolului. Maine incerc sa revin cu programul concertelor.

15 Responses to Zilele Toamnei 2009 - Piatra Neamt

  1. DiDu<3 says:

    Si in ce zi vin..de exemplu..DeepCentral?
    Sau Puya si Grasu XXL?:D

  2. Octav92 says:

    @ Didu din pacate nu stiu pe parcurs revincu informatii.

    Stay close.

  3. Anonim says:

    Eu vroiam sa stiu unde se tin...banuiesc ca la strand..si cam pe la cat incep..:D:D

  4. Magdutza:D says:

    plashe pg asta a ta;;)


    lucruri interesante;)



    pwpsy

  5. Anonim says:

    eu am inteles ca se vor tine toate concertele in locul unde se desfasoara targurile.

  6. Anonim says:

    nu trebuia sa vina si directia 5? :-/

  7. Octav92 says:

    De Directia 5 nu am auzit nimic. Am auzit de ceva de cei de la iris dar se pare ca nu mai vin. :)

  8. Anonim says:

    si in ce zile vin..fiecare...? adica..care e programul?

  9. Octav92 says:

    Din pacate programul nu il stiu. Daca aflu ceva scriu pe blog.

  10. Anonim says:

    eu as vrea cand cand puya grassu :X:X:

  11. Anonim says:

    hey
    a cantat azi
    o trupa pop/rock o melodie
    ceva cu
    ma simt cu capu` nori
    ti`as spune`o de`o mie de ori..
    si bla bla
    sa simt cum pielea ta o atinge pe a mea
    cine canta mel asta?

  12. Octav92 says:

    Sorry dar nu stiu cum se numeste.

  13. Claudiu says:

    stiti cand canta grasu si puya?:)..

  14. Anonim says:

    ride se numeste formatia care a cantat melodia aia de care zici tu

  15. Octav92 says:

    @ Claudiu dupa cum intuiesc eu asa cred ca Grasu X si Puya vor canta ori sambata ori duminica cam asa.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.