Pareri despre Romanian Music Awards 2011

Ieri seara am urmarit si eu Romanian Music Awards 2011 de la ora 10 si ceva cand am ajuns acasa, Am dat drumu la stream si am zis a urmaresc sa vad prestatii live si artisti romani care sunt asa de apreciati peste hotare.


Am stat si am ascultat toate melodiile artistilor din Romania si ma asteptam foarte mult sa cante live, dar toti artistii care au cantat live ii poti numara pe degetele de la o mana.

Artista serii sau s-a spart in figuri si besini a fost Inna care a castigat premiul la: Best Website, Best Female si nu in ultimul rand OK Award.

Prezentatorii acestei editii de RMA au fost Cosmina Pasarin(CA) care are 40 de kg unda cu tot cu TV in brate plus inegalabilul si drogatul PUYA care a facut o caterinca maxima dar nimeni nu a ras la glumele lui de prost gust.

Dintre asrtistii preferati care au fost pe scena mi-a placut foarte mult ROA care a castigat premiul Best New Act si cred ca au meritat din plin acest premiu.

Deci in concluzie pot spune ca industria muzicala romaneasca e o mare varza si plina de figurati si besinosi care nu au nici o treaba cu muzica si mai ales cu cantatul LIVE!!!

Mai jos puteti urmari lista castigatorilor:


BEST DJ – Dj Andi
BEST WEBSITE – www.inna.ro
BEST DANCE – Play & Win (Ya BB)
BEST ROCK – Vunk
BEST SONG – Alexandra Stan (Mr Saxobeat)
BEST FEMALE – Inna
BEST HIP HOP – Guess Who (Manifest)
BEST VIDEO – Andreea Banica (Sexy)
BEST ALBUM – Puya (Romanisme II)
BEST MALE – Smiley
BEST NEW ACT – ROA
BEST POP – Smiley
BEST GROUP – DJ Project
BEST LIVE – Voltaj

Si premiile speciale:
BEST PRODUCERS – Play & Win
OK AWARD – Inna
CEA MAI DIFUZATA PIESA (Media Forest) – Smiley (Love Is For Free)
BORDER BREAKER – Alexandra Stan
RADIO 21 AWARD – Smiley
BEST SHOW – Syos ft Andreea Banica
FASHION ICON – Corina
BEST PERFORMANCE – Mandinga
PREMIUL FHM PENTRU CEL MAI SEXY VIDEOCLIP – Andreea Balan (Sexy)

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.