Am fost si o sa mai fiu prezent

Ieri de la ora 23:00 am fost si eu prezent la petrecerea de deschidere a zonei VIP (Moutain Beach) din Strandul Tineretului si am ramas foarte impresionat ce poate face Zebra Events.

Line-up-ul a fost foarte bine pus la punct, iar muzica foarte bine aleasa.

Intrarea a fost 15 lei, nu a fost foarte exgerata si cred ca oricine ar avea posibilitatea sa participe la o astfel de petrecere mai ales daca consuma genurile de muzica care se asculta la aceste petreceri. muzica a rasunat in boxe pana undeva la ora 10 dimineata si asta ma surprins foarte mult deoarece lumea a stat.

Eu am ajuns acasa undeva in jur de ora 8 cu o mare durere de picioare dar macar stiu ca am ramas cu doua amintiri: una ca am facut poza cu Federico Molinari, iar cealalta ca am facut poza cu Zotist.

3 Responses to Am fost si o sa mai fiu prezent

  1. eu says:

    la mai multe :D

  2. Anonim says:

    Sincer imi pare rau ca am mers si am mai pierdut si 15ron nu e cine stie ce dar sunt bani munciti si pentru ce?! au venit 3-4 DJ sa ii faca warm-up lui Molinari si toti nu aveau nici o treaba cu muzica cu exceptia lui Zotist. Am venit mai mult deoarece voiam sa imi amintesc de vremurile bune din Central Club avand in vedere ca se aborda acelasi stil de muzica, dar nu a fost un esec.De cand cu Vibe FM toti sunt DJ si sunt prosti.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.