Cate click-uri dai pe zi?

Am stat si m-am intrebat de multe ori cam cate click-uri dam noi pe zi. Oare poate sa le numere cineva?

Click, click, click, click, click, click, click. Multe clik-uri.

10 Responses to Cate click-uri dai pe zi?

  1. Andrei_nt92 says:

    intre 3144 si 4413

  2. Lydia says:

    nu stiu :))

    depinde :">

  3. Ciprian says:

    buna intrebare.. fac sh eu ca manelistii...fara numar=))

  4. Anonim says:

    Pff... :-?
    Interesanta intrebare ...
    Ar fi foarte greu de numarat :)

  5. Anonim says:

    numarul exact de click-uri nu-l stiu .. dar sunt MULTEEEE ! fara cifra . :))

  6. cand joci counter cateva ore , nu prea le mai tii numarul ;))

  7. §tef says:

    vreo 3000 de click-uri

  8. Unknown says:

    :))...extrem de multe in cazul meu....cand stau vo 2 zile numai la pc...mai ales cand vad alb..

  9. Mihai says:

    nu stiti verun program de numarat ?

  10. Anonim says:

    eu dau intre 50 si 300 clikuri

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.