Luna

Acum cateva minute m-am uitat din curiozitate la luna si am observat un fenomen destul de straniu. Este vorba despre fenomenul HALO care se intampla nu numai la luna ci si la soare. In poza de mai jos am sa va arat un exemplu.



Am gasit si explicatia in DEX:

HALÓ, halouri, s.n. 1. Cerc luminos, colorat, care apare în anumite condiții atmosferice în jurul soarelui sau al lunii și care se datorește reflexiei și refracției luminii în cristalele de gheață aflate în atmosferă la mari înălțimi; cearcăn (2). 2. Zonă luminoasă care încercuiește imaginea fotografică a unui punct strălucitor. – Din fr. halo.

One Response to Luna

  1. Anonim says:

    Foarte interesant tot fenomenul asta..oricum eu am crezut initial ca ne fura extraterestrii :))
    se mai intampla.
    foarte bun articol.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.