Localuri


Asa cum v-am promis am sa spun numele unor locatii din Piatra Neamt unde poti bea o bere sau un suc cu prietenii.

Intr-o zi de duminica sau o zis in care este sarbatoare te poti duce de exemplu sa mananci o pizza, unde alt undeva decat la: Laguna, Pizza 66 sau chiar poti comanda casa sunand la Dopo Pocco unde pizza este extraordinara si au super oferte.

De baut un suc sau o bere sau ce vrei tu gasesti la orice colt de strada. Poti merge de exemplu in Ze Germans un pub extraordinar, in Q 30, in Bar Biliard Central, in London's sau chiar in Eden Parc.

Cam atat am putu sa scriu despre acest articol. Daca ceva nu iti convine poti comenta si eu o sa vad ce nu e bine si ce e bine.

Acest articol l-am scris mai alex pentru cei care vor ajunge in orasul in care locuiesc.

Leave a Reply

Comentariile care contin injurii asupra autorului sau cuvinte vulgare nu vor fi aprobate.